Brief van Lenie

Na zo’n vijf jaar met Zen Zien Tekenen bezig te zijn geweest, ontstond bij mij de behoefte me opnieuw te bezinnen op de kern van Zen Zien Tekenen. Ik schreef mijn gedachtes daarover op en stuurde die naar Leo en Lenie.

Leo reageerde uitgebreid op mijn lijstje van tien punten door middel van waardevolle reflecties op de meeste van die punten. Lenie reageerde op haar eigen, andere manier; zij schreef mij een brief. Je vindt hem hier op de website van Zen Zien Tekenen.

Hier kunt u reageren op dit bericht.

